miercuri, 19 august 2009

Regina pentru o secunda.

Azi am facut o fapta buna.

Am ajutat o randunica randunea sa isi ia zborul la propriu. Era blocata undeva la etajul trei si, in incercarea de a evada din inchisoare, se tot izbea de geamul care o despartea de viata.
La patru, alte doua randunele randunici se agitau, tot intrau si ieseau pe geamul deschis… era agasant sunetul pe care il faceau dar abia apoi am realizat ca erau de fapt parintii puiului de randunica ratacit.
Si cocotandu-ma ca in vremurile bune am reusit sa iau puisorul de randunica si sa il duc suuus (in deal e mandra meaaaa) pentru ca mai apoi sa ii dau drumul. Am avut grija sa nu ii prind aripile (la fel cum faci cu un fluture), asta sub atenta indrumare a uraganului acesta intitulat catrina.
M-am simtit regina lumii !
N-am mai facut demult o fapta buna (poate de asta m-am simtit azi regina lumii). Lu’ doctoru’ nu i-am mai dat bani, nici aluia care sta in fiecare zi in fata farmaciei de langa Maria cofetareasa si cere bani de pastile, nici doamnei de etnie rroma , ca o mica paranteza: :)), de la intrarea in parc care intreaba insistent cat e ceasu’ in timp ce ma inchin, nici macar domnului cu cantaru’ nu i-am mai dat nimic.
Spre surprinderea mea, randunica n-a patit nimic…de obicei fluturii pe care ii prind sfarsesc prin a muri la trei secunde dupa ce le dau drumul. Ea n-a murit.
Si cred ca e mai recunoscatoare decat o sa fie vreodata doctoru’, ala cu cantaru’ sau orice alt cersetor. Nu le mai dau un leu, ma ! Cu toate ca poate lu’ doctoru’ data viitoare ii las asa de-o oja rosie ca sa-si dea cu ea pe fata.
Gata, stiu ce fac in viata: salvez randunicile de la etajul trei. Ratacite, cautate de parintii disperati si aflati in imposibilitatea de a da anunt asa cum fac imbecilii aia care isi tarasc odraslele pe la concerte, festivale, zile ale orasului ( de ce ai face asta?! Fi-to e din fasa fan Iris? ): “un baietel in varsta de 5 anisori pe nume Andreita cu codita s-a pierdut. E saten, ochi verzi, are strugareata – el si zambeste a prost, o veti observa cu siguranta- iar in cazul in care din ras o da in plans, il veti recunoaste dupa ‘mamiiiiiiii !!!!!’. In orice caz, Andreita, daca ne auzi, mami si tati sunt aici in fata scenei. Te asteptam! Acum, Cristi…the show must go on !”.
Mama si tatal randunea nu pot face asta, plus ca ei ar avea atata minte incat sa nu-si duca fiul in mijlocul unei astfel de eveniment. Nu de alta, dar mai apoi te intrebi de ce e cam fudul copilu’ de urechea stanga. De la atata buna seara , prieteeeeni ! cred si eu.

Ma tot gandesc… daca o sa ma inec vreodata ( candva o sa fiu pe punctul de a trece in nefiinta din aceasta cauza, stiu eu. Eu- Nostradamus) , pe mine cine/ce ma salveaza ?
In viata reala nu e ca in basme, nu? Sigur? N-o sa vina randunica precum albina aia din Harap-Alb sa imi intoarca favorul? Nu?
Naspa !

Pies: Ma inec chiar si cu cerc. Garantat.

pAndu

0 comentarii: