marți, 11 august 2009

O dam anonima, nene Iancule !

Imi pare rau ca blogul nostru nu are php ( nu era necesar sa te caci pe el ) . Dar cu siguranta are Ph 5,5, nu irita pielea, nici retina, nici corneea. Pacat totusi, ca irita orgoliul si siguranta de sine.
E bine totusi ca exista anonimatul. Asta te scoate din orice rahat. Dai cu gura, te semnezi Anonim, si ai incheiat citatul. In zilele noastre putini isi mai lasa scrise numele pe toate gradurile ( a devenit mult prea populara zicala : numele prostilor pe toate gardurile ). Nimeni nu pierde ocazia sa dea cu bata in posteriorul calului (asta e noua ), daca are posibilitatea sa ‘o arda’ Anonim.
Astazi vreau sa fiu profunda. Si m am gandit la ceva ce cu siguranta nici unul nu v ati gandit sa dezbateti . Dupa ce bei bere, o fi bine sa ragai ? Sau e ceva supra-mega-extra natural ?
De fapt, daca ma gandesc mai bine, poti sa ragai si fara sa bei. As ragai fara regret in fata unora care merita! Cum ar fi bad pitzi-urile, transformate intr-un an in pitzipoance leopardite , sau unii politcieni mici si cu figuri de elfi elevati, sau cocalarii rozalii in cluburile de rock`n`roll, sau acele fapturi care dupa o viata de blonda, se gandesc sa se faca brunete.
Gresit pas ! Ora nefasta ! Ziua 13 ! Marti 3 ceasuri rele ! etc…E groaznic totusi, ca nu pot sa ragai ! dar promit solemn ca in afara de parfumul ‘mirobolant’ al Bucurestiului , pe care la fiecare sfarsit de saptamana il aduc acasa, si iau la schimb altul cu aroma de lalele, o sa mi fac timp sa invat sa ragai ca la carte .

PS : Acest articol e facut special pt a nu mai continua discutii gratuite cu domnisoara Anonima, prin intermediul comentariilor. Sper ca ti am lamurit unele nesigurante cu privire la rahatii in care calc pe strada (poate d-aia am atat noroc :) ), daca am uitat sau nu de unde am plecat (din acelasi Megalopolis ), daca imi place Mircea Badea (da imi place, mai ales in maiou ), daca sunt grea sau supergrea ( intotdeauna la categoria supergrea :)) ), daca beau bere ( beau cat ma tine burta ) si daca ragai ( EU ragai doar cand beau Tropicana :)) ). Pt informatii suplimentare stii unde ma gasesti :)

3 comentarii:

O domnisoara usoara spunea...

Mda.Nu stiu de ce am impresia ca TU crezi ca acel Anonim sunt eu :| . Fratilor, ma simt acuzata.
GATA!!!Chem OTV-u

prapadie nevizibilul spunea...

treaba cu cacatul si(de) anonima sta cam asa: intru la tine in casa si iti raschetez o palma ca de ce te scarpini in cur. pai simplu.......pentru ca sunt la mine in casa. nu are sens sa strici rostul postarilor doar pentru ca intra un handicap minor si da cu mucii in ceai. asta e, o sa bem lapte dak nu mai avem ceai. oare se rigiie si de la lapte????? iar dak anonima noastra cea de toate zilele doreste ii putem oferii si php-uri si html-uri si plm-uri si cam tot ce isi doreste pasarica ei cacacioasa. facem un concurs cit de repede te gasesc si iti insurubez mufa pe html??????

bellezza spunea...

sa'mi bag pl daca stiu ce comm sa va dau 8-|