duminică, 25 aprilie 2010

Ai carte?...Imparte!



Via Adelina Cristea





O noua initiativa a tinerilor liberali din Teleorman, care nu necesita resurse financiare exagerate din partea ta sau timpul tau pretios.


Ideea e simpla : Daca ai carti care merita citite, dar care nu-si mai gasesc loc in biblioteca ta, fa o fapta draguta si doneaza-le ! Cu cat vom avea mai multe carti donate, cu atat va scadea mai mult sansa de a nu avea niste copii pasionati doar de jocurile de calculator. Cartile stranse vor merge la bibliotecile din judetul Teleorman, si de aici, mai departe, la temelia culturii generale a pustilor din scoli.


Asadar, va asteptam la orice sediu PNL din judet pentru a ajuta la formarea unei generatii fara Cocalari - slash- Pitipoance ! :))





Ai carte ? ... Imparte !






hurricane katrina

3 comentarii:

No Mo' spunea...

Da... asta e un fel de alfabetizare ne-o-comunista? :))
Cine mai citeste azi carti? Eu am colectiile de Can-Can si Click! pe 2009. Cineva interesat?

katrina spunea...

Vrei la schimb Bravo Girl din 2006 ? :> :)))

No Mo' spunea...

Eh... am trecut de etapa aia.
Da-le la copii, sa invete sa se sarute, sa dea cu limba, cum sa scape de cosuri, sa stie si ei ca daca se masturbeaza cu dusu' sunt sanse mai mici de 90% sa ramai gravida...

Serios vorbind: cartile pe care le consider bune, nu le dau niciodata. Eu mai recitesc. Si cu filmele la fel. Deci la copiii aia o sa ajunga Coelho si Dan Brown... si dublurile de la Adevarul si Jurnalul national. Vad ca e veche postarea... ce s-a intamplat pana la coada? Daca a donat cineva Istoria Religiilor, vin si eu la-ntins mana :))